POLICIJA ISPRED PINKA: Zadrugari napravili opšti haos, traži se hitna zabrana prilaska za ove osobe!

 


Pevačica Zorica Marković prijavila je policiji bivšeg zadrugara Ivana Marinkovića.

Kako priča izvor blizak pevačici, Zorica je Ivana zvanično prijavila nakon skandala u emisiji Narod pita, u kojoj su zajedno gostovali u noći između 16. i 17. juna.

Te noći Ivan je vređao i Zoricu i njene sinove, a ona je revoltirana uzela čašu soka i polila ga usled čega je prekinut program.

Inače, Ivan je tokom cele emisije provocirao Anu Čurčić zbog čega je Zorica reagovala, te je nastao čitav haos.

Kako sam smršala 31 kg za samo 2 meseca 

PRELEPO! ANĐELA SE SELI! Otkrila sa kim započinje zajednički život: "Sa njim ću biti najsrećnija na svetu"

ZVEZDAN SMUVAO ZADRUGARKU: Anđelu je ostavio jer se odljubio, ali na ovu nije ostao imun

Koja si ti majka, Ana? Ne mogu njih dve protiv mene - rekao je Ivan.

- Najbolja na svetu - rekla je Ana.

- Ti nisi svoja dva sina pogledala. Ja sam svoju ćerku odgajio, iz trbuha je izvukao, brinuo o njoj. O meni svi mediji pisali da sam najbolji otac na svetu, moja bivša žena Goca Tržan to govorila. Pi*ka mater tebi i sinovima i je**m ti mamu u pi**u - rekao je Ivan, nakon čega ga je Zorica ispolivala.

- Evo sad ću da ti pustim glasovnu poruku od muškarca sa kojim si imala intimne odnose! - rekao je besno Ivan Marinković i napustio emisiju, a za njim su krenule Ana Ćurčić i Zorica Marković.


(Telegraf)