ZAPOSLIO SE BILAL BRAJLOVIĆ: Gotovo je sa rijalitijem, evo čime će se sada baviti! Čeka ga velika karijera

 


Bivši zadrugar Bilal Brajlović pohvalio se lepim vestima. Naime, on ove sezone neće biti deo rijalitija "Elita" jer je postigao poslovni dogovor sa TV Hype. Kako je objasnio, biće voditelj ove televizije.

- S ponosom mogu da kažem da sam od sada deo ekipe Hype TV koja okuplja sve velike zvezde. lako smo se dogovorili oko uslova, bukvalno za pet minuta - otkriva Bilal i nastavlja:

- Verujte mi da sam siguran da sam tom timu falio samo ja i sada smo kompletni. Srećan sam jer radim sa ljudima koji mi odgovaraju. Mnogi danas imaju studija i rade svašta, ali ovo što mi spremamo biće posebno. Radićemo prenkove sa ljudima po ulici od Sarajeva do Zagreba, ma biće sve zaista zanimljivo i kvalitetno - tvrdi Bilal, koji kako kaže, nema nameru da prosi na TikToku.

- Ja se tamo zezam i ispričam s ljudima, zezamo se, ni na kraj pameti mi nije da prosim - otkrio je Bilal i priznao da mu sada devojke nisu ni na kraj pameti iako ima zainteresovanih:

- Sada ću se baciti na posao, karijera mi je prioritet - rekao  je Bilal, a potom se osvrnuo i na svoju bivšu devojku Maju Marinković. 

- Nakon našeg prvog raskida jedino što me je zabolelo bilo je kada mi je dirala porodicu. Ali shvatio sam kako ona razmišlja. Njenom ocu nikada ništa ružno nisam rekao. Svaka im čast, a ja ništa ružno o njima neću reći - rekao je Bilal.