ULAZI U ZADRUGU! Aleksandra Nikolić donela odluku! "Žao mi je što nisam tamo!" Odustala od bebe sa Filipom



Aleksandra Nikolić, pobednica "Zadruge 6", preksinoć je u pratnji čelnika "Pinka" Željka Mitrovića, otvorila novu sezonu rijalitija, ''Elitu'', a sada je prenela svoje utiske.

Kako ističe, Nikolićeva je oduševljena renoviranim imanjem u Šimanovcima:

- Sada mi je malo i žao što nisam tamo! Sve izgleda fenomenalno... Kuća je mnogo bolje opremljena. Videla sam da imaju ogledalo za šminkanje i to mi je super!  - rekla je Aleksandra u emisiji "Premijera - vikend specijal", a potom demantovala navode o njenoj trudnoći.

- Dosta portala piše da sam u drugom stanju, ali nisam... Svi će biti obavešteni kada se to desi. Volela bih jednu malu bebicu, što da ne... kome to može da smeta - rekla je Nikolićeva i prokomentarisala odnos sa Filipom Carom.

- Zajedno smo, sve super funkcioniše među nama, iako nas stalno rastavljaju. Uskoro idem kod njega! Ja ne sumnjam u njega. Sigurna sam žena, imam dosta kvaliteta - otkrila je Aleksandra i dodala:

- Što se tiče Dejana, nemam više nikakav osećanja prema njemu. To je sve prošlo, nismo komunicirali i mislim da nema potrebe za tim. Ja nemam problem sa svojim bivšim momcima, oni možda imaju sa mnom.