UDALA SE STANIJA DOBROJEVIĆ: Isplivao dokaz o tajnom VENČANJU, i novom suprugu! Sve u belom




 

Stanija Dobrojević obavestila je svoje pratioce na društvenim mrežama, kako se ona ponaša i šta radi kada je muž pita šta je skuvala za ručak

Stanija se trenutno nalazi u Majamiju, gde posećujelude žurke, ali koristi lepo vreme i da se slika na atraktivnim lokacijama, na plaži, bazenu ili nekoj raskošnoj hotelskoj terasi.

Starleta je tako postavila niz golišavih slika u zlatnom donjem vešu uz komentar:

- Kad muž pita, šta je za ručak?

Kada je starleta stala na ludi kamen nije poznato, ali da uživa u Majamiju u to smo se svi uverili.

Podsećanja radi, Stanija je 2013. godine priznala da se udala za Rusa, Vladimira Ukrainetsima. Venčali su se u Americi u Las Vegasu. Sa Vladimirom se zabavljala nekoliko meseci pre nego što je “dopustila” da joj stavi prsten na ruku. Međutim taj brak je posle dve godine rasturen, tačnije sve dok Stanija nije poželela da se vrati u Srbiju.

- Ja sam dva puta bila prošena. Jednom sam imala brak od dve godine, bez dece, naravno. Ali mi nije padalo na pamet da rađam decu pre 30. godine, jer sam želela da ostvarim svoje hirove, ciljeve - pričala je ranije Stanija.