NAKON 6 GODINA OTKRIVENO KO JE OTAC MINE VRBAŠKI! Reč je o moćnom čoveku, fotografije ugledale svetlost dana



Mina Vrbaški postala je poznata javnosti zahvaljujući učešću u prvoj sezoni "Zadruge".

Starleta je u programu uživo dala svoj život na tacni, neretko je govorila o svom odrastanju, a čak je priznala i da se bavila prostitucijom. Nakon izlaska, odlučila je da se vrati obrazovanju, te da je na učešća u rijalitijima stavila tačku.

Ono što takođe zanima javnost jeste njena porodica, a Minina majka, Ivana Vrbaški, takođe je bila deo rijalitija, dok se o njenom ocu malo zna.

Ivana je jednom prilikom otkrila ko je on, kao i da je, prema njenim rečima, u pitanju moćan čovek, Nenad Pešut.


- Taj čovek me ne zanima uopšte! Nije bio tu kad mi je bio najpotrebniji, nisam ga videla ni čula 14 godina i ne znam zašto se sada javlja. Verovatno hoće medijsku pažnju. On za mene ne postoji uopšte. Ne želim da pričam o nekome ko mi nije niko i ništa - pričala je Mina na početku prve sezone Zadruge, a njena majka je kazala:

- Nenad jeste Minin otac, ali nije upisan u njenu krštenicu. Mina nosi moje prezime - razrešila je čitavu misteriju Ivana.