KRENUO U BUDVU, PA ZAVRŠIO U POLICIJI: Majinom ocu preseo put do mora, Taki Marinković zbog maltretiranja mora da da izjavu

 



Bivši zadrugari Maja Marinković i Bilal Brajlović stavili su još jednu tačku na svoju turbulentnu vezu, a dok ona uživa u Budvi sa Slađom Lazić, a Bilal, po svemu sudeći, pati na svoj način.

Njih dve svakodnevno izlaze, i objavljuju mnoge snimke iz ludog provoda, a Majin otac Taki Marinković odlučio je da krene za Budvu.

Najpoznatiji rijaliti otac je prvo podelio nekoliko Majinih fotografija, a zatim i uslikao ekran tokom video-poziva sa njom, gde je ona snimala plažu. Ona je pritom, suptilno reklamirala brend kupaćeg kostoma koji nosi. Maji on zaista fenomenalno stoji, a koliko zarađuje od reklama, nije poznato za sada.

- Stižem uskoro, krenuo sam - napisao je zadrugarkin otac.

Kako prenose domaći mediji, Taki Marinković, starletin otac je u velikim problemima, jer kako ističe, Bilal ne prestaje da pronalazi načine da se vrati njegovoj ćerki.

Dostojanstveno rešenje za sramotnu bolest! Rešite se hemoroida pomoću ove biljke koju svi gajimo

DRAGAN STEFANOVIĆ (71), penzioner iz Novog Sada se usled problema sa dijabetesom nalazio na samrtničkoj postelji, ali ono što ga je spasilo bilo je ovo!

NE MOGU DA SE VRATE U SRBIJU: Filip Car i Aleksandra zarobljeni u Parizu, otkrio zašto nisu mogli da uđu u avion, oglasio se odmah


Taki ističe da Bilal preko tajnih poruka, što preko fanova i Instagram stranica, pokušava da dođe do Maje, ali je Marinković ubeđen da ovog puta njegova ćerka neće pokleknuti pred njegovim pokušajima.

- To je obična ljiga od čoveka, smeće, pa vi niste svesni šta taj mali radi. On je u stanju da proda i rođenu majku, da bi došao do Maje. To su poruke, pozivi, sa Instagrama, poruke, fanovi, mole Maju da se pomire, mene da ih spojim, to je strašno. Pa nije moja ćerka igračka za takve jeftine budale kao taj mali dripac. Ja mira nemam, meni telefon non-stop zvoni, nego što se više ni ne javljam, neću da mu dam na značaju - započeo je Taki izlaganje za Republiku, pa dodao:

- Ukoliko se ovo nastavi, ja ću slučaj prijaviti policiji, ja mu stvarno ne želim zlo, samo neka se okane mene i moje porodice, naročito moje ćerke, jer Maja neće preko svega što je uradio i kako ju je maltretirao, na šta ju je terao, prisiljavao.