STEFAN KARIĆ Dobio zabranu zbog nasilja, pa besan kao ris krenuo da vređa i psuje! Kamera snimila sramno ponašanje zadrugara

 


Bivši zadrugar Stefan Karić, koji je glavni osumnjičeni za prebijanje Nataše Šavije, je sinoć držao "lajv" na TikTok-u, gde se uključio u meč sa popularnim tiktokerom iz Severne Makedonije. Ovaj tiktoker je nedavno blokirao Zvezdana Slavnića zbog ponašanja u "Zadruzi", a sad je uradio isto i Stefanu zbog incidenta sa Šavijom.

- Šta se dešava? - upitao je tiktoker.

- Čeka se suđenje, samo neka sr*nja - rekao je Karić.

- Ovako, samo da ti kažem, izašao mi je neki klip, kako je izašla ona devojka iz suda. Pogledao sam to sve. Imao si veliki respekt od mene, ali ja ne podržavam nasilje nad ženama - dodao je tiktoker.

- Niko ne podržava - nastavio je Stefan.

- Od danas si na bloku kod mene, nisi više moj klijent - istakao je tiktoker.

- Važi, bato - odgovorio je Karić.

Karić je nakon ove situacije održao "lajv" sa Erminom Pašović, te počeo da psuje i vređa zbog blokiranja, a ona mu je pružila podršku.

- J*bem sve u usta, tu mi se mangupiraju po TikTok-u, smradovi jedni smrdljivi. Zamisli retarda  - besneo je Karić.

- Bože, pa treba presuda, pa da se zna - dodala je Ermina.

- Ja bih mu rekao svaka čast, poštujem, ne bi trebalo da imam nijednog pratioca, svi nek me blokiraju. Nego tu, kako sve preko moje grbače, kupe neke poene... Pa okrenuće majmun d*pe. Okrenuće majmunčina d*pe, pa ćemo videti - nastavio je Stefan.

- Dok imaš ti sestru na svojoj strani, tačka i kraj, ja tebe podržavam, ti si moj - poručila je Pašovićeva.