PREKID PROGRAMA ZBOG NASILJA: ZVEZDAN NASRNUO NA ANU UŽIVO U EMISIJI Zapenio, unosio joj se u facu: Reagovalo obezbeđenje, pa izveden iz Zadruge


Zvezdan Slavnić i Ana Ćurčić po ko zna koji put žestoko su se posvađali u rijalitiju "Zadruga", a obezbeđenje je odmah intervenisao.

- Ku**etino smrdljiva, koja si varala muža sa mnom, to si priznala! Daću ceo svoj honorar da si priznala - urlao je Zvezdan, a Ana je besnela: "Šta hoćeš od mene?! Nisam priznala. Ja sam rekla da sam s tobom pojela deset litara soli i da se ti ovde praviš lud!".

- Sve je istina što sam ovde rekla, a ti ležiš i boli te d**e! Sve je istina! Ceo život govoriš kako ti je bitno kad se pogledaš u ogledalo kakav ti je obraz, obraz ti je mulj! Mulj, prema meni je mulj! - vikala je Ana.

- Prevario sam ženu s Anđelom, prevario sam Anđelu, ali me pusti više ove priče, ovo nije normalno! Zorica me ubeđuje kao da zna ko je Ana, ona ništa ne zna! Dajem joj šansu da sednemo u auto i proverimo i pitamo ko je koga prevario - govorio je Zvezdan, a potom se u pušioni uneo Ani u facu i urlao, pa ga je obezbeđenje izvelo napolje i udaljilo iz programa.