FANOVI SNIMILI SUKOB MILJANE SA DALILOM! Uništila Kulićevu, ona vrisnula: "J**ala mi je majku, zabranjena sam na televiziji!"

Foto: YouTube/Zadruga Official/HYPE TV

Miljana Kulić diskvalifikovana je iz rijaliti programa "Zadruga 6" zbog samoinicijativnog napuštanja.

Nju je po izlasku iz rijalitija sačekao dečko Nenad Macanović Bebica, a Miljana je rešila da se posveti društvenim mrežama.

Miksi je uzela da snima lajv uključenja na društvenoj mreži Tik Tok, gde može i da zaradi, a na poslednjem lajvu je pričala sa Kristijanom Golubovićem i tom prilikom je otkrila da nije u dobrim odnosima sa Dalilom Dragojević.

- Pozvana sam bila na Hajpu da gostujem i čim je čula da snimam Tiktok blokirala me je svuda i zabranila ime "Miljana" na lajvu - rekla je Miljana.

- Kako to može? - upitao je Golubović.

- Može može sve, j**ala mi je majku. Boli stara ljubav kada se u mraku... - zapevala je Miljana sa osmehom na licu.

- smejala se Kulićeva.