VEČNO ĆE PAMTITI OVAJ DAN: Biljana Dragojević se oglasila i priznala da datum kada je njen sin saopštio da je promenio veru nikad neće zaboraviti


Dragojević je tokom braka sa Dalilom Mujić promenio veru i prešao u islam, a sada je prvi put progovorio o tome.

Pre nego što je Dejan javno otkrio da je prešao u islam, Dalilina majka Emina Mujić je otvoreno govorila o tome.

Dalila odmah reagovala! Nakon što je Dejan priznao da je promenio veru, ona se pohvalila cvećem od UDVARAČA

- On je sam pristao na to. Milioni ljudi su promenili veru, najbitnije je da je Dejan u svemu tome pronašao sebe i mir. Kada je teško, svi se mi molimo - zaključila je Emina pre manje od dve godine.

Podsetimo, bivši zadrugar je sada otputovao u Meku, kako bi posetio džamiju za vreme Ramazana, te je na svom Jutjubu pričao o svemu što zna o muslimanskoj veri.


On je snimio kako je obukao gelabiju - belu odeću do poda, koju nose muškarci, koji poštuju islamske običaje.

- Došao sam u Medinu, treba da se obavi omra. Sada smo u "Poslanikovu džamiju". Uglavnom ovde se dobija voda, sedi se. Žene i muškarci su odvojeni skroz. U islamu sam četiri godine i ovo mi je četvrti Ramazan - otkrio je Dragojević.

Biljana Dragojević dejanova majka tog istog datuma kada je dejan javno saopštio da je promenio veru objavila na svom instagramu uspomenu koju tog dana nikada neće zaboraviti, a to je kada jebila gost u Zadruzi.