NAPAO JE JER SE LJUBILA SA BIVŠIM! Anđela razvila novu TAKTIKU: "Mogla bi malo..." Sprema mu OSVETU

Foto: Youtube printscreen/Zadruga official



Ana Spasojević i Anđela Đuričić sedele su na garnituri u dnevnoj sobi i započele razgovor o zadrugarima.One su ustanovile da je Borislav Terzić Bora jako ljubomoran na Bilala Brajlovića. 

ISKORISTITE PRILIKU I POSETITE MANASTIR TUMANE PO POVOLJNIM CENAMA, REZERVIŠITE VAŠE MESTO KLIKOM NA LINK OVDE.


- Napaso me je Bora juče. "Kako se ljubi Biki", ja reko: "Odlično, što?". I on kao: "Kako se ljubiš sa njim, šta glumiš sveticu". Niti glumim sveticu, možda si ti to rekao. Ja svetica nisam, ljubila sam se sa bivšim. On kao: "Šta se ljubiš sa njim, nikad ne možeš da budeš Maja", a ja i Maja okej. Mene niko sem mene i Maje ne može da posvađa jednu sa drugom, ona kakva god da je, nije glupa. Pokazuje mi da ima Slađu. Napada me što sam se ljubila sa bivšim, ne razumem. Posle mi se izvinio. A ovaj ospice dobije kad vidi da mi priđe. - rekla je Ana.

- Mogla bi malo ljubomornim da ga praviš - rekla je Anđela.

- On ludi na to. Prebacuje mi - rekla je Ana.

Detaljnije možete pogledati u videu OVDE.