SVE MU JE OPROSTILA: Ana poletela Zvezdanu u zagrljaj nakon što je ostavio Anđelu! Grle se i smeju kao nekada



 Zvezdan Slavnić je na kolenima izvukao iz Ane Ćurčić da ga je slagala da je uzgubio ime i prezime.



-Znam da lažeš - rekao je Zvezdan.

-Ti me jedini znaš - rekla je Ana.

-Kaži samo da si slagala da me povrediš, inače neću moći da ti oprostim - rekao je Zvezdan.

-Jesam, mrzim što me znaš - rekla je Ana.

-Marko, dođi. Molim te nemojte da se svađate, treba da mi bude kum na svadbi - rekao je Zvezdan.

-Ja samo reano pričam - rekla je Ana.

-Je l' moguće da si me slagala? Što si lagala pi*ko jedna da me s*ebeš, đubretaro pokvarena - ponavljao je Zvezdan.



Ajde što si slagala da sam nikakav kad si ušla - rekao je Zvezdan.

I jesi, a što ne nosiš naočare, mala ti je rekla da si mator - rekla je Ana.

Odmah si se ošišao kad si to rekla, pa si šetao po stolu - rekao je Brendon.


Detaljnije OVDE.